صوفیه گمراه گنابادی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت صوفیه گمراه گنابادی


سپاهان درب
روسیه توان نظامی خود را در مناطق جنوبی تقویت می‌کند
ترکیه بودجه مالی ائتلاف مخالفان سوریه را قطع کرد
ارائه راهکارهای رفع موانع قانون مرخصی زایمان به سازمان برنامه و بودجه

مسائل مالی فرقه چگونه تأمین و چگونه به مصرف می رسد؟!


این مساله با ابداعاتی همچون عشریه و یا دیگر واژه ها برای اقطاب و شیوخ تامین می شود.
اولاٌ بحث عشریه سیاستی را تعقیب می کند و آن این است که اعضاء فرقه از واژه ها خمس و زکات قرآنی و علما اسلام استفاده نکرده و آنها برای این منظور و تغذیه اعضاء واژه جدیدی به نام عشریه ابداع نموده اند. که شخص مرید و کسی که مشرف می شود از واجبات اوست که دستور اکید هم داده می شود از درامد روزانه خود ده درصد که حقوق الهیست را کنار بگذارد و به مسئول عشریه تحویل دهد که گاها این مبلغ تا نصف درامد شخص هم پبش رفته و اضافه می گردد برای این منظور افرادی در نظر گرفته میشود که مورد اعتماد باشند و در این پول به عنوان حقوق الهی نگاه کنند و هیچگاه دخل و تصرفی در آن ننمایند مسئول عشریه این پولها را جمع آوری کرده و ماهیانه به مرکز و نزد قطب فرقه انتقال می دهد نکته : افراد می توانند این پول را علاوه بر مسئول عشریه به یکی از مشایخ ضاله این فرقه نیز تحویل دهند که اگر شما به خانقاه مردانی ملعون رفته باشید می بینید که از ابتدای ورود این شیخ فرقه تا خروجش از خانقاه افراد زیادی پاکتهای سفید پولهای باد اورده برای شیخ و زحمت کشیده خود را دو دستی تحویل این ملعون می دهند که در این یک ساعتی که او در مجلس نشسته است تا موقعی که مجلس را ترک می کند جیبهایش پر از این پولهای باد آورده است که گاهی به چند ده میلیون هم میرسد ،حساب کنید چند شرکت لبنی معروف کشور مانند کارخانه بزرگ و معروف لبنیات (د)!! و شرکت بزرگ و معروف تولید کننده لوازم خانگی (س)!! نیز از اسپانسرهای این فرقه به حساب می آیند که آنها عشریه خود را به قدری زیاد است باید مستقیم و از طریق بانک انتقال دهند پس هدف اصلی شکستن قرآن است و هدف بعدی ابداع و بدعت و پس از آن پولهایی هستند که از افراد به اسم مال الله ماهیانه (ازکارمندان و افراد) و از کشاورزان و دیگران سالانه دریافت میدارند. و در بین دراویش و صوفیه هم ترس عجیبی جا انداخته اند که کسی که عشریه نمی دهد اولا پولش از برکت می افتد و بعد هم تمام مال و دارییش حرام است و مشایخ این فرقه در بعضی جاهها که بدانند شخص عشریه پرداخت نمی کند غذا و یا چیزی نمی خورند و می گویند مال این شخص اشکال شرعی دارد!! اگر نگاهی به فرقه ضاله بهائیت بیندازید می بینید که آن فرقه صهیونیستی هم دقیقا یک چنین قانونی در بین خودشان دارند و اعضا از درآمد و کارکرد خود مبلغی را به مرکز فرقه انتقال می دهند یعنی دقیقا همان کاری که بهائیت انجام می دهد این فرقه صوفیه نیز به همان شکل اما با نامی دیگر!! سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز همین عمل را انجام می دادند و از افرادی در داخل حمایتهای مالی می شدند الان که بحمدالله در آن لباس دیگر نمی توانند فعالیتی کنند حالا از این فرقه های ضاله تصوف و با نام دین و نامهای  عامه پسندی به اسم عرفان و درویشی شروع کرده اند که البته این توطئه آنها نیز با یاری امت همیشه در صحنه با شکست مواجه خواهد شد.
 اعضاء فقط کارشان پرداخت پول است. حق ندارند سئوال کنند پولها به کجا می رود  وچگونه خرج میشود؟ معلوم است که پولها در جهت منافع رؤسا و خانواده و وابستگان اولاٌ  و درجهت پرداخت های حق السکوت به مطلعین و افراد آگاه درون فرقه و بیرون ازفرقه و ثانیاٌ  سرمایه گذاریهای مشترک با اعضاء سرمایه دار و ثالثا فقط عضو گاهی می بیند مبالغی ناچیز به مستمندان فرقه در حد چند ده هزارتومان پرداخت گردیده که در ازای چند ده هزارتومان ، درحد چند صد میلیون تومان فرهنگ سازی و غوغاسالاری در درون فرقه صورت می گیرد و بخشی از درآمدها هم از نذرو نیاز اعضاء تأمین میشود.
فرقه ضاله صوفیه گنابادی برای سرپوش گذاشتن به این پولهای باد آورده و کلان میلیاردی موسسه ای را هم دایر کرده بود به نام مدد کاری رضا که مقدار بسیار ناچیزی که اصلا در مقابل ان پولها رقمی به حساب نمی آید را هم با مبلغ یکصد هزار تومان وام در نظر گرفته بود که به افراد نیازمند وام میداده است اما این مددکاری در مرکز و تهران به خاطر فعالیتهای غیر قانونی و بدون مجوز از طرف دولت پلمپ گردید ولی در کرج هنوز فعال است که ان شاءالله با برنامه ریزیهایی که از طرف دولت صورت پذیرفته از فعالیت غیر قانونی این لانه فساد نیز در آینده ای نزدیک جلوگیری خواد شد.
در پایان این روشنگری برای آن دسته ازدراویش و صوفیه عادی صورت گرفته است که بدانند ما در اسلام از زمان پیامبر رحمت (ص) تا تمامی معصومین (ع) و بعد از آن تا کنون از طرف هیچیک از مراجع شیعه و حتی اهل تسنن چنین دستوری به نام عشریه نداده اند و بدعتی آشکار در مخالفت با دستور الهی و مقابله با خمس و ذکات است و همچنین دیگران و افراد عادی و غیر درویش بدانند که این افراد چه سوءاستفاده هایی از مریدان خود جهت پیشبرد اهداف صهیونیستی خود می کنند.
التماس دعا
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/