صوفیه گمراه گنابادی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت صوفیه گمراه گنابادی


سپاهان درب
روسیه توان نظامی خود را در مناطق جنوبی تقویت می‌کند
ترکیه بودجه مالی ائتلاف مخالفان سوریه را قطع کرد
ارائه راهکارهای رفع موانع قانون مرخصی زایمان به سازمان برنامه و بودجه

کدام یک از ائمه اطهار علیهم السلام العیاذ بالله درویش یا صوفی بوده اند که شما صوفی شده اید؟؟!!


آخر آدم اگر عقل داشته باشد می رود صوفی می شود؟ خداوندی که فرموده هر جا که مرا صدا کنی با تو هستم کنارت هستم بلکه از شاهرگ گردن هم به تو نزدیکترم و اگر در قعر دریا باشی و یا در اوج آسمانها باشی و یا هر نقطه ای از این جهان باشی وقتی که از ته دلت و عمق جانت صدایش کنی و جواب میشنوی،و این همه امام معصوم داریم که هیچ گاه گناهی مرتکب نشدند چطور یک شخصی مانند زمان عرب جاهلی فکر می کند و می رود خودش را تسلیم و سر سپرده یک بنده گنهکار و جایز الخطای دیگر به نام قطب و شیخ می کند؟؟!! این عاقلانه است؟! این منطقیست؟؟!
آخر شخص مسلمان و شیعه ای که تمام دستورات دینیش در قران کریم آمده و ۱۴ ستاره درخشان ولایت دارد که هر کدام چراغ پر نور هدایت است و این همه مراجع  بزرگوار تقلید دارد که هر کدامشان نیم قرن یا بیشتر در راه دین و در راه آگاه سازی و هدایت مردم دود چراغ خورده اند و هر کدامشان دنیایی از فضل و ادب و کرامت و معرفت هستند چطور و با چه منطق درست و عقل پسندی اینها همه را نادیده می گیرد و می رود تمام دین و دنیا و آخرتش را می فروشد به عده ای صوفی که بزرگ و قطب و مرشدشان حتی در خواندن قران کریم ان هم از رو مشکل دارد؟؟! 
یا خود را تسلیم شخصی به نام مردانی ملعون می کند که بویی از دین نبرده و الان نزدیک به ۲۰ سال است یک سخرانی بیشتر بلد نیست؟!
بابا جان به خدا قسم عقل هم خوب چیزیه فکر هم خوب چیزیه، تنها و تنها چیزی که این صوفیان می گویند این است که راه خدا فقط از ما می گذرد و لاغیر و امام زمان (عج) ما را مامور هدایت کرده است ،خب باشه قبول شما مامور هدایت اما چه چیزی شما برتر از علمای اسلام به مریدانتان می دهید که آن مریدان ساده لوح نمی توانند آن را از علمای دین اخذ کنند؟؟! مگر غیر از این است که می گویید ذکر خفی داریم و آنها ندارند؟! خب پس آن ذکر خفی شما مگر نه اینکه دو کلمه هو و الله است؟! آیا آن مریدان ساده لوح از خودشان سوال نمی کنند که این دو نام خداوند متعال را همه علما هم می دانند و هر روز هزاران بار تکرار می کنند؟؟! اگر هم می گویید که علاوه بر ذکر ، فکر هم دارید که آن هم از نظر دین مبین اسلام و تشیع کفر است که چهره شخصی به نام قطب و شیخ را در نظر گرفته و عبادت کنی؟! این دراویش و افراد ساده لوح نمی خواهند از این خواب خرگوشی بیدار شوند که بابا جان الان که زمان نادانی نیست که هر کسی هر چه گفت بدون تفکر پذیرفت! مگر در زمان عرب جاهلی زندگی می کنید که اجازه می دهید یک عده افراد سودجو و فرصت طلب که دست پروردگان انگلیس خبیث هستند از دین و دنیای شما سوء استفاده کنند؟؟! آخر کدام یک از ائمه معصوم (ع) ما صوفی و یا درویش بوده اند یا یک چنین بدعتهایی را در دین به نام عشریه و غسل اسلام کرده اند که شما از این بی دینان پیروی می کنید؟!!
خب از همان ابتدا شما را با اینکه مشایخ دارای علم لدنی و کرامات هستند فریب داده اند و شما هم باورتان شده که این ملحدان از خدا بی خبر دارای ید بیضایی موسی(ع) و دم عیسوی عیسی (ع) هستند!!
یا خیال می کنید اگر کسی با قدرت شیطانی توانست کاری انجام بدهد صاحب الامر والعصر و زمان و خلیفة الرحمان است!! اگر راه خدا به این است که بتوانی کار خارق العاده ای انجام دهی مرتاضان هندی با نگاه خود دوازده واگن قطار را پشت سر هم نگه می دارند و عده ای از آنان هم از ضمیر و باطن و نیات افراد خبر می دهند و آنچه در دل دارید به شما می گویند! پس آنان که قدرتشان را اصلا پنهان هم نمی کنند باید هر کدام برای خودشان یک پا قطب و شیخ باشند!!
بیایید مانند من که بعد از ۲۰ سال بر دریچه عقلم مهر و قفل زده بودم و یک بار آن قفل را شکستم و رهایی پیدا کردم شما هم فقط یک بار امتحان کنید اگر بد بود دوباره بر گردید به همان تصوف خودتان! فقط یک بار به عقلتان اجازه بدهید فکر کند و وقتی عقلتان به شما می گوید بابا جان مگر این علمای بزرگوار و مراجع تقلید چه چیز بدی می گویند که آنها را رها کرده و دامان این فرقه ضاله را چسبیده اید؟؟!! مگر جناب مکارم بزرگوار که تمام عمرش را در راه معصومین علیهم السلام صرف کرده است چه بدیی شما از او دیده اید که رفته اید مردانی ملعون را که روزانه هزار کار شرک از او سر می زند بر ایشان ترجیح داده اید؟ مگر حضرت امام(ره) که آن همه در عرفان سیر و سلوک کردند و سرآمد عرفا شدند به شما چه بدیی کردند که رفته اید به نور علی تابنده ملحد اقتدا می کنید که حتی قران را بلد نیست از رو بخواند؟ یا مقام معظم رهبری روحی فدا یا همه این بزرگواران مجتهد که هر کدام عارف کاملیست!! آخر نادانی تا به کی؟ کمی اندیشه کنید!! 
امیدوارم صوفیان و دراویش این فرقه ضاله گنابادی چنانچه این پست را می خوانند باعث هدایتشان گردد و دیگر عزیزانی هم که همراهان وبلاگ هستند از این پست بهره گرفته باشند و در این موارد به دیگران آگاهی بدهند چون وظیفه هر مومنی است که در جامعه طبق دستورات و شرایط شرع مقدس اسلام امر به معروف و نهی از منکر کند.
التماس دعا
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/